بازرگانی سپید

چرا از بازرگانی سپید خرید کنیم؟

نزدیک به دو دهه تخصص و تجربه در ضمینه تولید مرغ و گوشت منجمد، سپید را به رتبه اول فروش محصولات گوشتی منجمد تبدیل کرده است که در ادامه نیز بخشی از دلایل را بیان می نماییم.

  • محصولات مرغوب و استاندارد

تمامی محصولات بازرگانی سپید، تهیه شده از دام های سالم و مرغوب و کشتار روز می باشد لذا از استانداردهای لازم برخوردار است.

تولید محصولات انجمادی تخصص سپید است

 ما در سپید از روش انجماد سریع برای منجمد کردن محصولات استفاده میکنیم و همین امر باعث شده است که کیفیت محصولات تولیدی ما در بالاترین سطح کیفیت باشد.

  • پخش حرفه ای به کل کشور

ناوگان بزرگ حمل و نقل سپید با بروزترین تجهیزات، آمادگی ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور در کمترین زمان را دارد.

  • تیم حرفه ای فروش

مشتری های ما عمدتا از صنایع پتروشیمی ،پالایشگاه، فولاد، کیترینگ های صنعتی و کارخانجات تولید محصولات پروتئینی می باشند که هرکدام از شرکت های طرف قرارداد ما استاندارد های خاصی مد نظرشان بوده و همچنین برنامه زمانبندی سفارشات آنها حساسیت بالایی نیاز دارد که کارشناسان ما در واحد فروش، پرقدرت و حرفه ای در حال خدمت رسانی به مشتری ها می باشند.

  • کارت گارانتی محصولات

تیم تولید ما در هر مرحله از فرآیند تولید، نگهداری و توزیع، کنترل کیفی را به صورت دقیق انجام می دهد تا محصولات با کیفیت و ایمنی برای شما فراهم شود. بعد از خرید اگر به هر دلیلی از محصول و یا حتی از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما راضی نبودید، شرکت ما بدون هیچ قید و شرطی محصول شما را عودت می نماید.

 ما در خدمت شما هستیم و اعتماد شما را ارزشمندترین دارایی خود می‌دانیم.